De invoering van zero-emissiezones in Nederlandse steden is geen marginale beleidsaanpassing, maar een structurele verandering in de manier waarop stedelijke logistiek functioneert. Sinds 1 januari 2025 gelden in meerdere grote gemeenten toegangsbeperkingen voor voertuigen met uitstoot. In de komende jaren ...
